icon

         

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

 

از این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW   به صورت تخصصی استفاده میشود.

بررسی وضعیت پارامترهای - بازیابی خطاهای و خواندن و پاک کردن خطاها - اجرای تست های تشخیصی

تعویضECU و برنامه نویسی پارامترها - مانیتورنیگ فعال و عیب یابی - مشاهده و تغییر پیکربندی ECU

مشاهده روش های تشخیصی و نقشه ها - عیب یابی مشکلات -نمایش پارامترها -خواندن کد های خطا-  نمایش پانل ابزارگرافیکی

باآنالوگ و سنج دیجیتال -نمایش نمودارگرافیکی برنامه ریزی پارامترهای انتخاب شده

دارای تمامی راهنما  تعمیراتی خودروهای بی ام و

دارای تمامی نقشه های سیم کشی خودروهای بی ام و

دارای تمامی استانداردهای تعمیراتی و دوره های سرویس

دارای تمامی اطلاعات فنی و مشخصات خودروهای BMW

اینترفیس A2 دارای پردازشگر بسیار قوی بوده و به همین دلیل ارتباطی سریع را با خودرو فراهم میکند.

اینترفیس A2 از فلز آلومینیوم ساخته شده و مناسب برای محیط تعمیرگاه میباشد.

دستگاه دیاگ ICOM جدیدترین نسل از دستگاه های عیب یاب شرکت بی ام و است که جایگزین دستگاه GT1 شده که قبل از  ICOM

 اینترفیس اصلی عیب یابی خودروهای بی ام و بود. دیاگ ICOM در آینده بسیار نزدیک جایگزین کامل دستگاه OPS و

OPPS خواهد شد که اینترفیسهای اصلی بی ام و برای برنامه ریزی کنترل یونیتها هستند. در حال حاضر برنامه ریزی سری F فقط از طریق

ICOM امکان پذیر است.

سرعت برقراری ارتباط شبکه ICOM تا 50 برابر بیشتر از مدلهای قبلی است که زمان عیب یابی و به خصوص برنامه ریزی (programing)

را که ممکن است ساعتها طول بکشد به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

تقریبا تمام اینترفیسهای موجود در بازار داخل و بین المللی کپی و ساخت تایوان هستند.

اینترفیس اصلی و اورجینال قیمتی حدود 8 تا 10 برابر نمونه های کپی دارد.

برنامه عیب یابی بی ام و بسیار سنگین بوده و احتیاج به کامپیوتر قدرتمند با حافظه بالا و ترجیحا دیسک SSD دارد.

عموما برنامه دستگاه دیاگ بی ام و روی ماشین مجازی (virtual machine) روی لپ تاپ نصب و در بازار ارائه می شود که سرعت

و انعطاف بسیار کمتر و ضریب خطای بسیار بالاتر در مراحل پروگرامینگ را به همراه دارد.

آپدیت دستگاه دیاگ بی ام و (به صورت نصب محلی روی لپ تاپ و نه ماشین مجازی) هزینه بر و دارای ریسک از کار افتادگی

سخت افزار در زمان به روزرسانی نرم افزار داخلی اینترفیس است.

زبان رایج دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM : انگلیسی.

 

 

Allison Doc For PC نرم افزار دیاگ   

اینترفیس A2: عیب یابی خودروهای بی ام و دارای کانکتور OBD با پشتیبانی از پروتکل های

MOST,D-CAN , KCAN جهت اتصال به کانکتور استاندارد 16 پین

اینترفیس B: عیب یابی از طریق پورت MOST و دارای ارتباط USB با اینترفیس A2 - جهت

اتصال به شبکه MOST جهت برنامه ریزی جدید کنترل یونیتها

اینترفیس C: عیب یابی خودروهای قدیمی BMW که دارای کانکتور 20 پین هستند - جهت

اتصال به خودروهای قدیمی تر با کانکتور 20 پین

کابل  USB

کابل شبکه

 

آلمان - چین 

navigation